מודול ניהול קשרי לקוחות של QAD

חברות יצרניות מובילות פונות לפתרונות ניהול לקוחות מורחב על מנת להניע את המחזור,
להפחית עלויות ולהעניק ללקוח חווית שירות מיטבית.

שיפור מערכת היחסים עם הלקוח חשובה במיוחד לשווקים בהם אחוזי הרווחיות צרים, והלקוחות שולטים ביד רמה בעלויות שלהם. לכן, תוכנה לניהול לקוחות טובה, מעניקה יתרון תחרותי חשוב. המיקוד של QAD לורטיקלים היצרנים מעניקה פתרון מתאים במיוחד לשוק. פתרונות ניהול קשרי לקוחות, תומכים בצמיחה עם מספק ערוצי הפצה ושמירה על שירות גבוה ללקוח. לקוחות QAD משתמשים בתוכנה לניהול לקוחות ומנהלים באמצעותה הזדמנויות למחזור החיים העסקי המלא הכולל אופטימיזציה של התהליכים, שירות לקוח, ניהול ביקושים והפצה.

פתרון QAD ,תוכנה לניהול לקוחות, מספק פונקציונליות נוחה לשימוש עבור הזנת הזמנות, אספקות, וחשבוניות וכן עבור ניתוח המכירות.
מודול ניהול הלקוחות מסייע לארגון להעניק שירות לקוחות מהיר, תוך שמירה על גמישות, זמינות מידע ותוך מענה מדויק על דרישות הלקוח.

הפתרון כולל את המרכיבים הבאים:

  • הצעות מחיר
  • הזמנות
  • ניתוח מכירות
  • מוצרים קונפיגורטיבים
  • CSS – Customer Self Service – יצירת הזמנות מאתר החברה שלכם לתוך מערכת ה ERP.
  • Sales Analysis – פיקוח ובקרה על מאמתי המכירה של אנשי המכירות ומתח הרווחים.

מודול השירות והתמיכה

אסטרטגיות שירות ותמיכה מקיפות מעניקות שירות מעולה לאחר המכירה ובכך מעניקים לארגון את היתרון היחסי והבידול הנדרש בתעשייה.חבילת הפתרונות של QAD בתחום השירות והתמיכה מאפשרת יתרון שכזה בצורה מיטבית. מודול השירות והתמיכה תוכנן להעניק ללקוח שביעות רצון גבוהה , לטפל בקריאות שירות , לנהל תורים , לפקח על משאבים אנושיים בשטח , לנהל מלאי חלפים למהנדסים בשטח , לנצל ביעילות כח אדם , לטפל בחוזי שירות מקיפים , אחריות מוצרים , החזרות RMA והגדלת מחזור הפעילות מתוך השירות עד לשליחת חשבונית ללקוח.

מודול השירות והתמיכה תוכנן לנהל את היישום והשירות שאחרי המכירה עבור פריטים בודדים ומוצרים לפי הזמנה.
מוצרים שנבנו ונמכרו דרך מערכת ניהול הלקוחות יכולים להיות מועברים אוטומטית למערכת השירות והתמיכה עבור מעקב ותחזוקה.

מחזור חיי קריאת השירות – SSM

מערכת השירות והתמיכה כוללת את הפונקציות הבאות:

  • ניהול קריאות שירות
  • ניטור קריאות והסטורית שירות
  • חיוב על שירותים.
  • טיפול בהחזרות RMA ותיקונים
  • ניהול מאגר הלקוחות בשירות Install Base\
  • ניהול מספרים סיראילים

תרשים לתהליך השירות ויכולות הטיפול של מודול השירות והתמיכה של ה SSM ב QAD

מודולים מורחבים:

  • MFS – Mobile Field Service
  • FSS – Field Service Scheduler – כלי גרפי לניהול מערך השירותים והפצתם
  • תמיכה בעבודה באמצעות PDA או טלפון סלולרי למערך השירות.
  • ניהול פרויקטים QAD Project Realization Management  

מודול לטיפול במהנדסי השירות בשטח MFS – Mobile Field Service

תומך בניהול מערך מהנדסי השירות בשטח , מאפשר למהנדסים לקבל משימות , לדווח על פעילויות , לקבל עדכונים ווידוא של שירות פעיל ללקוח , להזמין חלקים וכל זאת מהטלפון הנייד החכם ו או המחשב הנייד.

תזמון מהנדסי שירות בשטח FSS – Field Service Scheduler

מעניק את האפשרות לתזמן את הטכנאים בצורה אופטימלית ובכך לחזק את מענה השירות SLA ואיכותו. לנטר עלויות ולקבוע תעריפים ולוודא שהחלקים הנכונים מגיעים לאיש הנכון בזמן הנכון.

מודול ניהול הפרויקטים Project Realization Management

סט כלים משולב וחכם לבניית פרוייקטי עבודה בשילוב ניהול המשאב האנושי והצרכים השונים